Les vacances suposen un caos per a la teva empresa? Un CRM com a Escio t’ho farà més senzill

Un CRM com Escio acaba amb les interrupcions als companys que gaudeixen de les vacances, ja que l’eina recull informació de trucades, emails i reunions de cada client accessible per a qualsevol membre de l’equip.

Les altes temperatures de l’estiu obliguen la majoria de treballadors a agafar vacances al juliol i/o l’agost. Això fa que les empreses quedin buides i la productivitat baixi. Tot i així, des de fa uns anys la majoria d’empreses intenten mantenir-se actives i fer torns de vacances per no tancar. Però una mala organització fa que els que estan treballant no puguin resoldre algunes incidències i cal esperar que torni el company. Això converteix l’empresa en un caos i fa que molts clients estiguin insatisfets.

Actualment, la tecnologia ha donat solució a aquests problemes estivals. Una eina com Escio, pot registrar totes les converses que es tinguin amb un client (emails, trucades, reunions…) o notes privades i accions realitzades o pendents per fer. Tota la informació queda guardada de manera cronològica i està accessible amb un sol clic a la fitxa d’aquest client. De manera que a les vacances, qualsevol company pot accedir a la teva informació i substituir-te.

Abans d’existir els CRM com a Escio, els treballadors que anaven de vacances havien de deixar informes de les tasques que s’havien de fer, reenviar correus i fer reunions per explicar en quina fase estan els projectes amb cada client. Això suposa que encara que l’empresa no tanqui, tots els treballadors dediquen almenys un parell de jornades per traslladar les feines. Escio facilita l’intercanvi de tasques.

Un CRM com a Escio ajuda a augmentar la productivitat de les empreses en un 50%

Els programaris de gestió ajuden a organitzar el dia a dia. Però també ajuden a fer que qualsevol persona de l’empresa pugui reprendre l’activitat d’un altre treballador quan se’n va de vacances o es produeix una baixa.

Escio ajuda amb la optimització de processos interns i augmenta la capacitat d’anàlisi i gestió. Gràcies a aquesta eina els equips es poden organitzar millor les tasques, sense que quedi res sense fer, encara que algú estigui de vacances o hi hagi alguna baixa mèdica. A més, l’atenció al client és més exhaustiva, ja que cap de les peticions o preguntes no queden sense contestar.

Tot en un sol entorn de treball

Articles Relacionats